Tuesday, March 16, 2010

SaHam

hye, pernah tak kaMu semua terTanya-tanya apa yg kaMu ingin lakukan. Aku  ingin sgt menceburkan diri dlm bidang pelaburan saham.. tapi aku tak tahu drpd siapa  dan apa sumber yg patut aku rujuk.. aku dapat rasakan pelaburan saham mampu mengandakan wang aku sedia ada!

sekarang ni aku tgh berjinak2 dgn simpanan koperasi tentera! tahu kenapa?? sebab setelah aku congak, sekiranya aku melaburkan RM 100 sebulan sebagai yuran utk setiap tahun secara konsisten, aku mampu mendapat dividen pada akhir tahun  tidak kurang drp RM 700!dan jumalah dividen aku akn terus meningkat kerana jumlah simpanan akan dikira sebagai yuran dan dividen dikara utk taun depan..dan dividen ini mampu menjangkau sebanyak 13%..bukan itu sahaja, 5% drpd jumlah simpanan akan diberi sebagai dividen. 

No comments:

Post a Comment