Saturday, March 13, 2010

Dilema Menara Gading

hye semua,
rasanya agak lama juga aku tidak blogging.. setelah keputusan kini aku jadi dilema pula. apakah patut aku meneruskan perancanganku dari akauntan menjadi usahawan dan seterusnya ahli politik..atau berterus sahaja usahawan..
kini aku terus dihambat rasa tidak menentu. aku telah nampak peluang menjadi akauntan dlm masa singkat dgn memasuki program trekpantas. Semamangnya itulah yg telah aku impikan sejak tingkatan 4 lg.Tapi aku dilema perlukah aku memilih menjad akauntan atau aku perlu membuat pembaharuan perancanganku itu dengan mengambil bidang pentadbiran awam.
terasa membuat keputusan ini menyesakkan dadaku.apakah membuat keputusan ini merupakan setapak kearah kedewasaan..
"Ya Allah berikanlah aku kekuatan utk memilih pilhan kerjaya yg terbaik utkku.

2 comments:

  1. wat la istikarah, mnta pndpat org tua..wat mne ko mnat..gd luck bari!!

    ReplyDelete
  2. thanks.mak aq pun ckp benda sama gak..
    masalahnya dua2 aq minat lorr

    ReplyDelete