Saturday, June 12, 2010

GERAM!

aKU TAK rASA wAJAR bgku utk memulakan blogku kali ni dgn salam atau sebagainya sebab aku benar2 geram kali ni!! mungkin sekali kata2ku kali ni agak melampau dan keterlaluan..tp percaaya lah ni hanyalah luahan rasaku..kwn2 tlg maafkan aku kali ni....dan aq tak mengharapkn korang baca sesi ni

aku geram bila makwe aku sendiri tidak percaya pdku..B**oh, S*al, b*b*..aku tahu lah dia dah masuk matrikulasi..dan aku rasa jauh sakali utk ktorg jumpa lg selepas ni sebab kau kat N9 dan aku mngkin kat sg petani atau mungkin g jepun(tak decide lg)..tp tak perlu la buat aku  mcm ni..aku rasa benar2 TerCABAR dgn perilalu kau kpd aku..ko benar2 ja**ng K**A!!

tak pernah akU kena dipermalukan mcm ni..dan bila aku telefon ko, berani ko permainkan aku..ko mmg s**l!

ko terlalu cemburu secara membabi buta! dan sebab tindakan ko menyebabkan aq tak boleh lelapkn mata..ko juga membuatkan aq semakin kurang kepercayaan terhadap peremPuan..sebab ko, Perempuan Sun**L!!YA SEBAB KO!..

PERCAYA LAH...NO MORE CALL FROM ME AND RLLY DONT WANNA CU ANYMORE!!UR ROOMATE, MATRX N U CAN GO TO THE HELL, B**CH!!

ko BOLEH pergi MAMPUS! dan jGN bAJET HOT lA..AKU SUKA KAU PUN SEBAB perangai ko sebelum ni..dan skrg aq tahu perangai ko tak ubah seperti anjing kurang di tepi jalanan!

p/s: kalau ko baca aq harap ko sedar dan saat ni kita sudah clash...Dan ko boleh lah BERGAYUT DGN ABE ko tu dan cari laki2 lain yg boleh ko permainkan perasaan dia